måndag 21 april 2008

Vägdag idag.

Japp, idag var det dags för domen, jag har varit slarvig med mina points och inte ätit tillräckligt många, det är så svårt att få i sig den mängden, inte heller vattnet har funkat alla dagar, men jag har kämpat ändå. Resultatet blev bra, så nu har jag gått ner 4,4kg på tre veckor. Helt ok faktiskt.
idag börjar jag en liten Naturdietkur skall köra en eller två veckor bara för att komma igång ordentligt. Vill hinna gå ner några kilon till dopet, så jag slipper stå där framme med magen hängandes vid knäna (fast det kommer den ju göra ändå ;) )

Mötet idag med FK, arbetsförmedlingen osv, resulterade i att jag blir arbetslös från den 5/5 och måste börja söka jobb igen, inte lätt med en ryggskada men vad skall man göra?
Jag skall se om jag inte kan få plugga lite...

Nu skall jag skriva ut lite bilder som Linnéa skall ha med till skolan imorgon.

Kram

0 kommentarer: