måndag 7 april 2008

Minialbum till Clara.


Min brors dotter Clara skall döpas i Maj och jag har blivit utvald att vara hennes fadder *jätteglad*
Hur som helst så har jag gjort ett litet minialbum till henne, det skall bli en liten extrapresent bara.
På framsidan skall det sitta ett kort på Clara, men jag väntar på en ny bild på henne...
texten Claras kusiner skall också vara med där.
Boken innehåller bilder på hennes kusiner, så som de såg ut ungerfär vid tiden av hennes födelse. På sista sidan har även en bild på hennes bror fått plats.
Alla kusinerna är uppdelade per familj och i ordning efter ålder.
Alla sidor är inte fotade utan jag visar bara ett axplock.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!! Ditt album var snyggare än mitt... =)
Kram, Linda

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the DVD e CD, I hope you enjoy. The address is http://dvd-e-cd.blogspot.com. A hug.