onsdag 16 januari 2008

Sjuka....


Jaa, då var det dags igen, Joakim är magsjuk och Julia är dunderförkyld. Jag har klarat mig bättre men inte bra och Linnéa är den som *peppar, peppar* verkar ha klarat sig allra bäst än så länge.

Men nu är det dags för lite nytt igen :)

Detta paketet fick jag från MHV idag. *smaskens*

Ett enkelt födelsedagskort till en av Linnéas kompisar som hade kalas i Lördags.


Kort och matchande ask till Julias dagisfröken som slutar på hennes avdelning och byter till ett annat dagis.

Detta halsband fick hon i asken. Det ser grått och tråkigt ut på bilden, men det skiftar i olika färger IRL ;)

Jag måste lära mig att fota bättre...kanske får det bli min uppgift under 2008.

Kram Malin A

1 kommentarer:

Elina sa...

VIlket läckert papper du använt till asken och kortet. Och halsbandet är så härligt, jag gillar speciellt kontrasten mellan de mörka lite kalla färgerna och de mjuka hjärtana.