lördag 26 januari 2008

Faster!

Igår kl. 13:15 blev jag faster för andra gången. (Har tot. 10st syskonbarn) Så himlans mysigt. När förkylningen har släppt skall vi åka till brorsan och gosa bäbis :)
Linnéa är överlycklig över sin nya kusin.

Just nu sitter jag och knåpar ihop ett kort till Kortmakarens tävling. Häng på du också :)

Något som är så irriterande är när man surfat runt och kollar läget hos andra och hittar något som är riktigt inspirerande, så glömmer man att spara en länk och sen ha man ingen aning om vart man såg det..... *mycket irriterande!* Nä nu skall jag leta reda på min förlorade inspiration till tändsticksasken...

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Ja...tänka att de gillar dödskallar....det är väl coolt...kanske.

Ang. schablonen....
Jag har som jag gjorde i skafferiet.....text hämtat från datorn sedan carbon-papper(stavas det så tro)bakom och när man fyller i har man ju texten på väggen. Sean återstår det bara målningen man kan ju ta och fylla i med vilken färg som helst. Själv tog jag märkpennan det är lite smidigare har testat pensel också blir lite darrigare. Men hur det blir sedan när jag ska kanske måla väggarna igen det vet jag inte men det är väl bara att slipa lite extra där texten är....... på egen risk får man ju säga ....fniss!

HA´det så gott!
Miamaria

Elina sa...

Tio syskonbarn?! Inte illa! Fast jag är rätt nöjd med ett, jag har ju det bästa ;)

Roligt att du är med i Kortmakarens tävling, det ska bli kul att se ditt bidrag! Jag ska knåpa ihop ett jag också någon dag, utom tävlan naturligtvis.