torsdag 3 januari 2008

Kors i taket...

jag har scrappat!

Som ni säkert märkt här i bloggen går trenden åt kortmakeri... inte så konstigt då att jag själv blevförvånad då jag igår gjorde 3st! 12"*12" LO´sar.

Här kommer de:

Detta skall bli försättsbladet till ett album om året 2007. Det är Linnéa som golfar när vi var på Mallorca i våras.
Mitten på blommorna och en fjäril är lackade med 3d-lack och det sitter blingstenar i fjärilarnas antenner och i mitten av de sörre blommorna.



Vänster sida av en dubbel LO. Min första. Bilderna på denna dubbel kommer från Mallorca, närmare bestämt Palma Nova / Magaluf där vi firade min svärmors 60-årsdag.

Höger sida av samma dubbel LO.



Här ser ni dem tillsammans. Som ni märker gillar jag den lite avskalade känslan, men det kommer säkerligen attt ändra sig hundra gånger om jag känner mig själv rätt. ;)

1 kommentarer:

Elina sa...

Jätteläcker dubbellayout!