söndag 14 oktober 2007

Födelsedag och surfning...

Här skulle det finnas en bild på en tårta men tyvärr, blogger ville inte det idag :(
Men en länk till bilden kan jag lägga in här!

Grattis på födelsedagen älsklingen!
Ja, Joakim blir alltså.....äh, 28år i år igen :D

Som födelsedags"barn" så har han sovmorgon, det kan behövas idag eftersom vi hade vänner över på besök igår. Kvällen blev visserligen lugn men seeeeen.

På morgonen idag har jag surfat inredning. Jag är en "sucker" på ljus lantlig inredning och tänkte idag bjuda på lite bilder och länkar, men eftersom blogger vägrar samarbeta blir det väl bara länkar...
Countrystyle Hur mycket läckra och prisvärda saker som helst *mums*
smultron på strå
skatan

Nä, nu skall jag gå och göra annat, nämligen baka mumsig annanaspaj.
Vi ses senare och då hoppas jag kuna bjuda på lite bilder och fler länkar.

Ps
Någon med inredningsbutik som vill anställa mig???? Please :) Jag vill ha ett pyssligt mysigt jobb, jag kan jobba för smulor, det behöver inte ens vara pengar.... ;)
Ds

1 kommentarer:

Elina sa...

Åh, Countrystyle var riktigt riktigt ljuvligt. Så många fina grejer!