lördag 29 september 2007

Rosa bandet





















































På Pyssel.net har vi startat en ny tradition, så i år igen skall vi auktionera diverse saker. Det kan vara pysselsaker eller pysslade saker.


Alla är välkomna att buda :)

Detta är 4 av mina gåvor till auktionen, mer kommer senare... Men se nu till att buda på alla auktioner så att bröstcancrfonden får massor av pengar, det behövs verkligen.


Jag vill passa på att sända en tanke till min svägerska som gick bort alldeles för tidigt i bröstcancer och en extra tanke till hennes 3 barn som aldrig kommer att glömma sin underbara mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så många fina saker du tillverkar! Fint att de auktioneras bort till förmån för cancerfonden!

Ha en fin ny vecka!
Kram/Bia

Elina sa...

De är så otroligt fina! Jag tror att min systerson skulle klä mycket bra i den större blå *planerar*