söndag 2 september 2007

Tupperware

Japp, jag skall börja som konsulent :)
Det skall bli så himla roligt att komma ut till folk och dema, jag saknar verkligen all "kundkontakt" jag har haft under de år som jag arbetat i butik.
Så är det någon i området kring Göteborg/Ale/Kungälv som vill ha en demo så hojta till ;)
Jag är riktigt sugen på att komma igång så tveka inte...
Det går bra att mejla mig på malin.d.andersson@telia.com eller att skriva ett inlägg här så kontaktar jag er.
Under vecka 39 kommer det att vara underbara värdinnegåvor och även en gåva till alla som kommer som besökare på demo. Så passa på :)

Vill ni veta mer kan ni gå in på www.tupperware.se

1 kommentarer:

Elina sa...

Åh vad roligt! Deras grejer är verkligen bra. Jag försökte få med mig lite när jag flyttade hemifrån men mamma gick inte med på det av någon konstig anledning...