måndag 10 november 2008

Pysselstim

Helt otroligt, jag har denna månad hunnit med inte mindre är 23 + julkort. Bara under kvällen har det blivit 12st....
Ett tag trodde jag att det inte skulle bli några julkort, eller bara ett par stycken, men ikväll efter att barnen somnat blev det minsann produktion.
Lite Poirot på tv:n och kvällen var räddad, inget går upp mot deckare och pyssel ;)
Bilder hoppas jag kunna visa innan jobbet i morgon, det beror på om det går att fota.

Jag har börjat lägga till lite länkar igen efter det lilla missödet närjag bytte mall i bloggen och alla mina favoriter försvann.
Några nya har tillkommit och en del gamla har försvunnit. Så jag måste ta mig en funderare på vilka jag saknar och se om jag kan komma på adresserna.... supertrist....

Kram på er alla söta, nu skall jag krypa till kojs, bara 6h till uppstigning och jag behöver verkligen soooooova NU elller ännu hellre för några timmar sedan.
Puss.

Förresten, måste meddela att vikten nu ligger på -11,6kg. Inte illa pinkat eftersom jag totalt struntat i att försöka gå ner i vikt den senaste tiden....

Nu lovar jag att det är slutsvamlat.



Tror jag.....

0 kommentarer: