måndag 3 november 2008

Long time no seen....

Det har varit glest mellan inläggen här i bloggen ett tag, till det finns det flera anledningar:

1. Jag har börjat ett nytt jobb som tar mycket av min pysseltid, eftersom jag nästan bara jobbar kvällar och har Julia hemma på dagarna.

2. Innan POG (pysselorgie Göteborg) hade jag så mycket att göra med hemsidan, packning och planering så då hann jag inte uppdatera eller pyssla för den delen heller.

3. Efter Pog har jag inte orkat ta tag i det, varken att pyssla eller uppdatera er på sidan.
4. Jag har haft halsfluss i två omgångar med penicillin i 20 dagar och mått pyton.

Jag kan inte lova att det kommer bli speciellt ofta nu heller men jag skall i alla fall visa lite bilder på några av julkorten som jag börjat tillverka.

Ett lite större projekt kommer att visas senare men inte förrän tävlingen är avgjord.....
Mamma och barnen var på liten minisemseter och bodde på hotell i Alingsås över en helg i Oktober, då passade de gullungarna på att köpa stämplar till mamma :) Gullligt va!?
Stämplarna kommer från Stämpelboden.

En snygg tomtemor i rosa stass.


Tomtefar själv...

Söta änglar...


















0 kommentarer: