lördag 22 december 2007

Hjälp vad mycket saker....

som skall göras innan jul. Fast i år är det ändå lugnare än det varit på många år!
Vi skall för första gången på flera år fira Jul hemma hos min mamma istället för här hos oss.

Idag har vi handlat de sista julklapparna och vi har storstädat Linnéas rum (som såg ut som ett bombnedslag).
Hon är en riktig samlare, hon samlar på precis ALLT! Kapsyler, gamla kolapapper, tomma förpackningar osv... Men nu är det fint där inne igen :)
Man kan se att hon har en byrå med kläder i och inte en hög med saker innan för dörren.*jippi*

Jag har en hemlighet också, kanske berättar jag mer under v.1 ;) (Nej, jag är inte med barn) Det brukar vara allas första fråga när något är hemligt...

Nu skall jag surfa en liten stund innan jag vilar ryggen i horisontalläge en stund.

Kram

1 kommentarer:

MiaMaria sa...

Vill önska dig en riktig GOD JUL!
Miamaria