måndag 10 december 2007

Födelsedag

Idag är ingen vanlig dag, nej det är Malins födelsedag, hurra hurra hurra ;)
Ja idag fyller jag år, grattis på mig själv och grattis alla Malin:ar runt om i landet som har namnsdag idag.

Av mina barn fick jag ett egengjort halsband, teckningar och sista Harry Potter boken.
Av Malin (inte jag alltså) fick jag en vacker vas och blommor.
Detta låg i lådan idag när jag kom hem :) det är från min hemliga vän på pyssel.net *lyckans ost ;) *
Ha en bra fortsättning på eftermiddagen och kvällen.
Kram Malin

Tillägg: Nu på kvällen fick jag en jättevacker guldring av min man. *love* (49 diamaner, inte stora men väldingt vackra.) Tyvärr passade den inte men vi skall åka dit och byta till rätt storlek någon av de närmaste dagarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis!
det var allt någon som berättade att hennes mamma både hade namnsdag och fyllde år idag.

Systrarna Borg sa...

Tack så mycket :)

Anonym sa...

Grattis Malin. Din födelsedag fick mig att tänka på att jag glömt min kompis som också fyllde den 10/12. Ska genast skicka henne ett kort. Tack för att du påminde mig!