onsdag 8 augusti 2007

Tack för era goa kommentarer :)

Idag är det ingen vanlig dag, nej idag är det min systers 40-årsdag!
Grattis på födelsedagen Marina! Hipp Hipp Hurra.

Jag vill passa på att tacka för de goa kommentarerna min blog Jag vet att det inte är många som läser här fast å andra sidan så gör jag ingen reklam för det heller och det spelar inte så stor roll heller, jag skriver för min egen skull, inte någon annans.
Det kändes viktigare för några år sedan när jag startade uppmed att göra hemsidor, då var det JÄTTEVIKTIGT! ;) Hur många länkar till mig? Hur många länkar jag till, har jag en tillräckligt snygg banner som gör reklam för mig eller hur är det.
Jag skrev i allas gästböcker varje dag för att ingen skulle känna sig bortglömd och jag uppdaterade dagboken varje dag, såg till att det alltid var en ny fräsch LO och höll igång alla mina 5! sidor så gott jag kunde.
Jaså kanske ni undrar hur fanken kan man ha något att skriva på fem hemsidor, men såhär var det.
* Barnens sida
* Min vanliga hemsida med allt kring mig och min familj.
* Min viktsida om mitt kämpande mot ett smalare jag (som gick i stöpet)
* En grafiksida där jag gjorde grafik till lite olika människor som själva inte kunde göra grafik, mest till barnsidor.
* En fotosida där jag la upp bilder på familjen till släktingar som bor långt borta.

Numera har jag kvar Min vanliga hemsida (uppdateras nästan aldrig eftersom jag inte kan göra det från denna datorn utan måste använda dotterns). Fotosidan finns kvar men uppdateras inte längre eftersom det inte finns utrymme för det. Grafiksidan finns också kvar så att man kan ladda ner grafik, men inte heller den uppdateras eftersom jag hellre pysslar "live" numera. sedan har jag gjort en hemsida till min brors företag som jag uppdaterar när han så önskar.

Men numera känner jag ingen press på att jag måste prestera en massa, däremot så blir jag väldans glad när någon kommenterar och gillar det jag gjort. Det blir en liten ego boost :)

KRAM på er alla glada!

0 kommentarer: