tisdag 21 augusti 2007

Oj vad mycket som hänt sen sist...

Edit *Bannar mig själv* Glömde ju skriva att idén till sjömanskortet kommer från Anna i Hagen på Scrappiz.










mn tyvärr hinner jag inte skriva om det nu efterssom jag skall iväg och hämta barnen på fritids/dagis och maken från jobbet. Därefter snabbt he, ge barnen mat, bums iväg till ridskolan (Linnéa börjar idag) och sedan föräldramöte fram till kl. 20:00. *pust*




Jag har i alla fall varit på sjukhuset idag och röntgat ryggen, men det tar en vecka till innan jag får svar. Är sjukskriven till och med den 20:e September.




Lite bilder tänkte jag hinna med.
Edit. Ser att bilderna inte kommer i orndning, men det får jag fixa sen....tjingeling


4 kommentarer:

Elina sa...

Vad snyggt det marina kortet blev. Jätteläckert med lilla fickan som man drar ut. Har du gjort det på fri hand eller efter någon mall?

Gillar schemat också, jättesnyggt gjort. Och boken, så söt. Det där pappret med muffins är så fint. Riktigt sockersött.

Hoppas att röntgensvaret är positivt och att du kan få bra hjälp. Pyssla mycket, det är bra medicin!

Systrarna Borg sa...

Tack gulliga Elina. Ja kortet är gjort på frihand. jättelätt. Den biten som jag klippte bort på utsidan använde jag som mall när jag skulle klippa till insidan.

Jag hoppas också att röntgensvaret visar på ett possitivt svar, men jag får vänta en vecka till innan jag får svar.
Kram

Elina sa...

Men vad smart, tack!

Anonym sa...

Vilka härliga alster!!! Gillar det marina kortet jättemycket!