lördag 24 maj 2008

Punchinella

heter det ens så?
Jag har inte riktigt fattat tjusningen med det. Har sett så otroligt många som beställer hem MÄNGDER av detta håliga material men det är få alster som jag tycker att et ser snyggt ut på.
Tettiz på pyssel.net gjorde ett kort som var superläckert och hon hade använt punchinellan, verkligen super!!! Annars vet jag inte, men det är väl en sån där grej som jag hoppar på lagom tills det är totalt ute...precis som vanligt.

Jag kommer ihåg byxmodet när man skulle ha sådär vida brallor så man inte såg att det var brallor ens, det skulle nästan se ut som en vid fotknölslång kjol, jag avskydde dessa byxor, men lagom tills de nästan var helfel så började jag gilla dem. Aningen svårflörtad dam skulle jag vilja påstå.

Jag har varit på dop (förra helgen) Lilla söta Clara fick sina namn och Jag tillsammans med Nina var faddrar, ett jättesmickrande uppdrag, Tack!

Lite nya kort har et också blivit, ca 7st. Bilder kommer imorgon, jag har fotat i dagsljus men skall redigera och fixa in i bloggen först.

I morgon fyller mamma och min goa vän Malin år så det blir kalas för hela slanten.
Malin och hennes yngsta dotter kommer hit och äter gott och sover över då hennes man är på Speedway hela dagen och stora tösen är på Scoutläger. Vi skall ha det så trevligt så *nickar*

Nä, tjenis penis på er allihop.
Kram

0 kommentarer: